AFTER WORK

Tenk at det er fredag i dag! Jeg trodde det var mandag, siden vi var på kino i går og det er en sånn typisk søndags-aktivitet. Dere kan tro jeg ble glad da jeg fant ut at helgen såvidt har begynt! Jeg for min del startet dagen med å sende min kjære iPhone inn på reperasjon siden skjermen har blitt knust. Buhu! Det er så irriterende når det skjer. Selvom man kan se godt i skjermen, så syns jeg det er så travelt å ikke ha en hel og fin skjerm. Så da måtte jeg bare sende den inn! Nå blir jeg nok i overkant av en uke uten mobil, noe som sikkert er både deilig og rart. Merker jeg får abstinenser etter å spille candy crush eller å sjekke insta hvert 5. minutt. Jeg tror nok ikke en uke uten telefon kan skade altså! Skummelt hvor avhengig man blir av mobilen. 

Siden vi ikke har printer her hjemme dro jeg og Kristoffer ned på biblioteket i sentrum for å skrive ut forsikringspapirene osv. Kostet meg bare 6kr for tre ark også, det var utrolig billig! Etter det tuslet vi bare litt rundt i byen før vi bestemte oss for å ta en “fredagspils-etter-jobb” på Bocca i solen. Begge har jo ferie enda, men vi latet som om vi hadde vært på jobb. Da smakte den mye bedre, mehe! 


Antrekk: Cardigan – BikBok / Singlet – HM / Jeans – nelly HER (verdens beste jeans!) / Veske – Michael Kors / Solbriller – RayBan HER (annonselenker)


Lagde oss lasagne til middag, det er så godt!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg