SMINKELOOK I STAVANGER

Annonse

Hei fine dere 9829; Har hatt litt mactrøbbel den siste tiden som jeg allerede har sagt, men nå er jeg tilbake i Molde og har fikset problemet! Har tatt masse bilder i Stavanger som jeg selvfølgelig skal vise dere, og skrive om turen min 🙂 Jeg har forresten testet ut litt ny sminke fra Coverbrands.no, og jeg tenkte å skrive om den step by step!

1. Først brukte jeg BB Primer fra Bare Minerals. Det er en primer med litt farge som har en lett dekkevne, perfekt nå på sommeren om du ønsker å droppe den tunge foundation-looken. Personlig liker jeg det litt mer dekt, og da brukte jeg Bare Minerals Pudder over. Primeren finner dere iallefall HER!

2. Som pudder brukte jeg som normalt Bare Minerals MATTE foundation. Dette er et mineralpudder jeg har brukt i årevis, og kommer nok til å fortsette å bruke det en god stund til. Jeg elsker det! Dere finner det HER. Jeg har fargen Golden medium. 

3. Etter at primeren og pudderet var tatt på var det tid for rouge. Jeg er ingen fan av sterk rouge nå på sommeren, og rougen fra Paul and Joe gir en helt perfekt glød i kinnene! De finnes i mange forskjellige farger, jeg brukte Primma Donna 9829; Rougen finner dere HER

4. Da var det tid for øyenskygge. Personlig mener jeg at brunfarger passer best til mitt ansikt. Palletten fra NYX er virkelig a-m-a-z-i-n-g. For noen farger, og så lett å påføre! Den finner du HER

5. Nå som jeg omtrent ikke har noen vippe-extensions igjen siden jeg ikke har fyllt på i hele sommer, hjalp det med en god maskara. Denne gangen testet jeg en fra IDUN minerals, og den kommer jeg nok til å bruke på mine extensions framover. Den finner dere HER

6. Til slutt var det leppene som sto for tur. Denne gangen prøvde jeg en litt mer rød farge, og jeg må si jeg likte det! Bruker som regel ikke noe særlig til farge på leppene mine, men jeg kledde det jo egentlig da? The Balm sin lipgloss med deilige farger har blitt en favoritt! Den både fukter og gir en nydelig farge. Den finner dere HER

Hva syns dere om looken min? Om dere bruker koden “JULIAN” i kassen får dere forresten 20%rabatt på ALT jeg skrev om i dette innlegget, wuhuuu 😀 Koden gjelder ut 3.august!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg