PINK

Det er vel ikke bare her det er så varmt at man nesten ikke klarer å ligge ute i solen? I dag tidlig når jeg gikk ut med Zara så luktet det sånn som det gjør i syden! Dere vet når dere lander i et varmere land så lukter det annerledes og litt tungere enn her hjemme? Slik var det i dag!! Det kan godt hende ingen av dere skjønner hva jeg mener nå altså, og at det bare er meg som er litt rar.. Haha! Uansett daaaa. Nå har jeg nettopp løpt rundt som en crazy person for å pakke med meg alt. I går bestemte vi oss spontant for å ta oss en seiltur til Misund i dag, så nå drar vi straks! Besteforeldrene til Kristoffer bor der, så det kommer til å bli veeeeeldig koselig 9829; I morgen reiser jeg forresten til Stavanger! Det har jeg glemt å sagt? Skal være der over helgen på besøk hos Birte. Så er det jo matfestival der i helgen! Det kan dere tro jeg gleder meg til, haha. 


Topp fra nelly HER og bikiniunderdel fra Victorias Secret. (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg