VI TAR DET PÅ MANDAG

Im baaaack! Da var årets bloggferie over og jeg er nå tilbake her inne for fullt. Er det noen som har savnet meg? Det håper jeg da inderlig! Jeg må si det har vært deilig med litt bloggfri denne uken, men akkurat nå merker jeg det klør i både fingre og tær etter å oppdatere som vanlig igjen. Jeg har virkelig savnet blogghoren i meg 9829; I morgen er det mandag og tilbake til rutiner igjen. Iallefall så langt det rekker siden jeg enda er i Molde på ferie. Moldejazz er over for i år og det er egentlig veldig deilig, selv om det har vært en fantastisk uke som alltid! Nå skal jeg bruke kvelden til å komme i hektene igjen, så blogges vi før dere vet ordet av det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg