MOLDEJAZZ

Wohooo da er dagen her! Dette er som julaften for en moldefrøken som meg. Guro sa til meg i går at jeg ikke burde ha så høye forventninger til kvelden, for da blir jeg bare skuffet. Men jeg klarer jo ikke å la være å tenke at dette kommer til å bli den beste kvelden evah. Haha, ser for meg at når jeg skal blogge i morgen så kommer jeg til å være sååå skuffet over kvelden. Det håper jeg da virkelig ikke! Kryss fingrene for meg da, ikke skuff meg moldejazz 9829;9829;9829;9829;9829;

Okei, jeg tok tydeligvis INGEN bilder fra jazzen i fjor, i og med at 2 av bildene i kollasjen over faktisk ikke er fra jazzen engang. Ikveld skal jeg ta masse bilder, jeg skal iallefall prøve så godt jeg kan!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg