ONE SELFIE A DAY…

… keeps the blog readers away? 

Hihi, neida. Syns egentlig det er litt fascinerende at det har blitt en hel greie rundt dette med selfier. Vi har da tatt selfies i alle de år! Det var kanskje på tide at vi fikk et navn for det – spesielt når vi har så mange bloggere der ute som sikkert tar flere millioner selfies til sammen hver eneste dag. Historien bak selfiene over er egentlig like kjedelig som selve bildene. Jeg hadde nettopp fikset meg og satt ute på balkongen i Nice og ventet på at Kristoffer skulle bli ferdig å dusje. Plutselig kjente jeg en hårføner i bakhodet, for da hadde han åpnet vinduet og skulle kødde med meg. Så teit spøk, haha! Men det stoppet meg ikke, og jeg tok vel totalt 40 selfies. Det er MYE! Selfiedronninga, som han så fint kaller meg..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg