OFF TO NICE!

Hei, og god morgen! Eller er det kanskje midt på natten enda? I går kveld bestemte jeg meg for å dra til Nice, og nå drar jeg! Rakk ikke å sove noe som helst i og med at flyet går om en knapp time og jeg bestemte meg så sent for å reise. Nå satser jeg bare på at jeg har pakket med meg alt. Men så lenge jeg har pass og penger så går det vel fint? Det er jo ikke helt krise om jeg mangler en body lotion liksom! Kjæresten og broren Marius er der nede allerede, og de kommer å henter meg på flyplassen i Nice, og gjett hva vi skal da! Til Monaco 😀 Jeg gleder meg ihjel, har hørt så mye bra om det stedet. Håper bare jeg får til å sove på flyet siden det ikke ble noen søvn i natt. Jeg er en person som fungerer fryktelig dårlig om jeg ikke får nok søvn eller mat. Da blir jeg smågretten og amper, og det vil man jo ikke ha noe av på en gledens dag som dette. Kamera er såklart med, så da blogges vi fra Frankrike!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg