NEW IN!

Adlinks

I dag var jeg å hentet pakken min som jeg bestilte fra nelly for litt siden. Det er alltid så spennende og se om ting faktisk passer, og denne gangen falt faktisk alt i smak! Det er jo alltid en eller to ting jeg må sende tilbake, så dere kan tro det var deilig å se at alt passet 🙂 Under ser dere mine nye innkjøp:


Har lenge vært på leting etter en lys jeans, og denne satt perfekt – i tillegg til at den var billig! Den finner dere her HER 


Denne toppen kommer til å bli mye brukt, kan jo kombineres med alt. Den finner dere HER.


Blå tee HER


Helt enkel topp som passer til det meste  HER


Denne er utrolig mye finere in real, gleder meg enormt til å bruke den i sommer! Den finner dere HER 9829;


HER. Denne har de også i svartnavymønstrete og summer print 9829; Herregud dette er min nye favorittkjole!! Så sommerlig og fin.


HER. Denne har de også i en haug andre farger, linker er inne på nettsiden!


HER. Denne finnes også blomstermønster og blå!


HER. Denne finnes også i hvit 9829;


Hatten kjøpte jeg HER


Blomsterkransen kjøpte jeg HER 9829;


Herlige sandaler som er fantastisk å gå i! De kjøpte jeg HER 9829;

 

Dette innlegget skulle jeg egentlig poste for noen dager siden, men da klikket alle linkene! Nå skal de fungere som normalt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg