YESTERDAYS LOOK

Innlegg i samarbeid med coverbrands.no.

Over ser dere gårsdagens look! Jeg hadde endel ny sminke fra coverbrands.no som jeg testet ut, og det er jo alltid utrolig moro med ny sminke – spesielt når sminken var så bra! Jeg har blitt helt forelsket i min nye Nude-palett som har de fineste øyenskyggene i verden, og har nyanser jeg kan bruke både til hverdag og til fest. 

Over ser dere sminken jeg brukte i går.

LULU´s sminkeveske. Jeg er så utrolig fornøyd med både størrelse å farge på denne lille herligheten. Lulus sine sminkevesker oser det virkelig kvalitet av. Jeg har hatt en stor svart i over tre år nå, og den har blitt klemt sammen i kofferen flere ganger enn jeg kan huske. Likevel ser den ut som ny uten så mye som en skramme. Det er imponerende altså! Sminkevesken er forresten på salg hos coverbrands.no, og den finner dere HER

 

HUDSMINKE

Highlighter og rouge. HOT MAMA! Hvorfor har jeg ikke oppdaget dette produktet før? Dette produktet gir en helt fantastisk finish og kommer til å ta seg så bra ut på sommerbrun hud! Den finner du HER

Betty Lou Bronzer. Denne brukte jeg i kinnene og øverst i pannen. Det er litt glitter i den så den passer nok mest på fest, og den slår mitt gamle solpudder fra isadora rett ned i støvlene. Its a new sheriff in town, and her name is Betty Lou! Du kan faktisk bruke den som både bronzer, rouge OG øyenskygge. Me like! Bronzeren finner dere HER

 

ØYNE

NUDE palett. Jeg sier det igjen, for en palett! Fargene er helt himmelsk, som dere sikkert ser på bildet under. Her har du fargekombinasjoner for enhver anledning, og man trenger virkelig ingen andre øyenskygger med denne i bakhånd. I går brukte jeg fargene “sassy” og “sleek”. For meg ble det et perfekt festresultat! Paletten finner dere HER.

Liquid eyeliner. For å få den finishen jeg var ute etter brukte jeg i tillegg til øyenskyggen denne våtlineren fra TheBalm. Den har en helt spesiell tupp slik at du lett kan påføre så mye eller lite du vil. Og det uten å søle! Det passer jo perfekt for meg som ikke er den mest stødige på hånden 🙂 Den finner du HER

Whats your type mascara? The Body Builder! Dette er en intens sort mascara som hjelper å bygge opp flotte vipper med mye volum. Jeg er litt kresen på mascara siden jeg har vippeextensions og det er ikke alle som er like gode, men denne er en soleklar favoritt. Birte lånte den også i går, og hun har ikke vippeextensions, men hun syns den var utrolig god på hennes vipper. Den finner dere HER

 

LEPPER

Plump your pucker. En lip plumper som gir glossy lepper, og det må man jo like! Denne kan brukes alene eller over leppestift. I går brukte jeg den over en lipliner og det ble en veldig fin kombinasjon 😀 Den finnes i mange farger, men min favoritt er watermelon. Den finner dere HER

Noen som har testet denne sminken før? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg