Å TA TING FOR GITT

Før syns jeg familiemiddager var et skikkelig slit. Det var så kjedelig, og jeg satt bare å så på klokken mens jeg maste på mamma at vi snart måtte dra hjem. Men nå som jeg har blitt eldre og ikke ser familien min like ofte lengre er det helt annerledes. Jeg er så utrolig glad i familien min, og vi ler sammen hele tiden. Jeg har aldri skjønt hvor heldig jeg er som har en så fin gjeng med foreldre, søsken, tanter, onkler og besteforeldre rundt meg. Det er noe jeg alltid har tatt for gitt. Men nå ser jeg ting på en helt annen måte! Av og til må jeg bare sette meg ned å sette pris på hvor heldig jeg faktisk er. Jeg har en fantastisk familie, verdens beste venner og en kjæreste som gjør alt for meg. Det er det virkelig ikke alle som har. Før tenkte jeg at venner har man uansett,  men det er jo ikke sånn for alle. Merker jeg blir litt emosjonell her jeg sitter, for jeg er virkelig en utrolig heldig jente 9829;


Bluse – Zara, Bukse – Second Female, Veske – LV, Solbriller – Rayban

Nå skal jeg til å hoppe i dusjen før jeg skal hente Birte på fergekaien! Hun bestemte seg for å komme til Molde i dag, og det gleder jeg meg masse til 😀 Vi tenkte å sitte hos meg å skravle litt over vin før vi drar ut en tur ikveld. Selvom formen min ikke er helt på topp etter i går så gleder jeg meg! Og det er vel ingenting en flaske vin ikke kan fikse 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg