BORT MED SINNARYNKEN

Sponset behandling

Hei! En ting jeg lenge har tenkt å fortelle dere er at jeg har tatt litt botox i pannen, nærmere bestemt i sinnarynken. Grunnen til at jeg gjør det er ikke fordi jeg har så mye rynker at det gjør noe, men botox er utrolig forebyggende! Nå som det er sommer og solen står på som fullt myser man utrolig mye og strammer rynken mellom øyenbrynene. Jeg blir veldig sliten i hodet av å konstant myse om jeg for eksempel soler meg, derfor er det utrolig deilig å slippe å tenke på det. Botox er ikke bare for godt voksne damer som allerede har fått endel rynker, men også for unge piker som meg som vil ta vare på huden min og vil at den skal se bra ut når jeg er 40 også 🙂

Jeg tok botox i pannen for rundt tre måneder siden, og fyllte bittelitt på i dag. Jeg trengte egentlig ikke å gjøre det i dag, men siden jeg skal være borte såpass lenge tenkte jeg det ikke kunne skade! 🙂 Som sagt er ikke botox noe jeg trenger enda, men jeg føler meg tusen ganger bedre nå som jeg alltid er stram mellom brynene. Karianne på Teres Bergen er så utrolig dyktig og hører virkelig på meg når jeg forteller henne hvilket resultat jeg vil ha. Både når det gjelder botox og restylane så er hun opptatt av at det skal være naturlig, og jeg drar aldri hjem derfra som et duckface eller et typisk botoxtryne. 

Om dere vil lese mer om botox kan dere gjøre det HER. For timebestilling kan dere ringe 55 11 80 80.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg