FØRSTEMANN

Guuuuuuud det er kjedelig i Bergen for tiden! Absolutt alle vennene mine untatt Jarl har reist hjem eller på ferie, til og med Kristoffer er borte hele uken. Og så er jeg her da. Alt jeg gjør disse dagene er egentlig å dolle meg opp. I dag fikset jeg negler, i morgen skal jeg på frisøren og på torsdag skal jeg på Teres for å fylle lepper. Meningsløst liv, sa du? Det er jo veldig ålreit å få gjort ferdig alle disse tingene før ferien, men det kunne jo helst skjedd på samme dag slik at jeg fikk dratt hjem tidligere! Men men. Det første flyet på fredag skal jeg iallefall ta, og jeg gleder meg massevis til å komme hjem til Norges fineste by 9829; (Det er vel noe alle sier om sin egen by?). Nå har jeg og Zara nettopp vært ute å luftet oss, og når vi kom inn døren var det førstemann til å hoppe opp i sofaen. Nå er det kosetid resten av kvelden, og jeg ber på mine knær for at jeg skal sovne fort inatt slik at dagen i morgen kommer fortere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg