TRE NYE KJOLER

Sooool! Og en dag nærmere ferie 😀 I går fikk jeg endelig pakken jeg bestilte fra nevernaked i posten også. De har som mange andre butikker sommersalg, og da måtte jeg såklart klikke meg hjem noen kjoler. Alle kjolene koster forresten bare 199kr! 


Grønn fantastisk fin kjole kjøpte jeg her 9829;
 

Svart skinnkjole som satt som et skudd kjøpte jeg her 9829;


Og denne tropicalkjolen kjøpte jeg her 9829;

Hva syns du om kjolene? Beklager utrolig dårlige bilder! Men siden jeg er alone i Bergen har jeg ingen som kan ta outfits av meg. Haha! Når jeg kommer hjem til Molde har jeg mange fotografer, så da blir det andre boller 😀 Hihi.

Jeg har forresten S i alle. 

/Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg