GODTERISMELL

Rise and shine! Jeg er egentlig helt utslått etter godterimaratonet vi hadde i går kveld. Hadde vært så sunn hele dagen da vi bommet litt på middagen som ikke smakte særlig godt. Da fikk vi et innfall at vi skulle på butikken å handle inn mengder med godteri i stedet. Sånne dager er så ufattelig digg en gang iblant! Begynte også å se på en ny serie i går siden Breaking Bad er ferdig (buhu), nemlig The Walking Dead. Først trodde jeg det kun var en creeeeepy serie, men den er jo faktisk sykt bra – og ikke minst spennende! Noen som har sett det? 

Akkurat nå sitter jeg enda på soverommet i joggisen, men skal hoppe inn i treningstøyet. I dag tenkte jeg å kjøre 8km pluss styrke mage/rygg. Det er lenge siden jeg har løpt, så håper planen går fint og at jeg ikke får pusteproblemer. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg