JORDBÆR FOR EVER

Åh, jeg er så mett. Jeg kjøpte min første kurv med norske jordbær i dag, og de var så gode at jeg kastet i meg alle jordbærene på ti minutter. Nå ligger jeg i sofaen å vurderer om jeg skal løpe opp på rema for å kjøpe en til. NAM! Har spist endel jordbær fra Belgia (?) i vår men de kan virkelig ikke samenlignes med de norske. Heia Norge! Men nok jordbærsnakk på meg. Været i Bergen gikk fra flott til dritt på en times tid, derfor er hele kvelden satt av til frukt-munching og filmkos med kjæresten. Noen som har filmtips forresten?

Og et lite tips til dere! Over ser dere min favoritt alt mulig veske som nå er satt ned til bare 39 kr, dere finner den HER! Sykt billig, eller hva? Jeg har hatt min i over ett år og den er ikke litt slitt engang! Fine greier altså 🙂 Bildet lånte jeg fra nettsidene til nevernaked.com! (adlink)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg