BESTE JEG HAR SMAKT

Takk for alle svimmelhets-tips dere! Men jeg har nok verken fått krystallsyken eller svimmelhetssyndrom. Jeg tror det bare var at det gikk litt lenge mellom hver gang jeg spiste i går, og kroppen min fungerer virkelig ikke uten mat. Da klarer jeg ikke gjøre noen ting, og blir sur som en brukt fotballsokk. 


Genser – nelly HER / Jeans nelly HER / Veske – Celine  (adlinks)

I går var jeg som sagt invitert til tre-retters middag hos Jarl, og der ble varene levert som alltid! Han og Kristoffer sto på kjøkkenet og disket opp i flere timer mens vi andre satt å hygget oss på stuen med noe godt i glasset. Ikke en værst tirsdagskveld eller hva? Hele menyen var inspirert fra Asia og vi fikk servert mat jeg aldri har smakt før – men som smakte som tatt rett ut av himmelen. NAM!! TIl forrett fikk vi steinbitt med masse godt tilbehør, til hovedrett fikk vi pulled pork innbakt i kinesiske pannekaker og til dessert innbakt frukt og sjokolade. Jeg vet virkelig ikke hvilke ingrediener guttene brukte på alt, men de traff iallefall midt i blinken. For en nydelig mat!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg