SVIMMEL

Hjelp, jeg er så svimmel! Har vært helt rar i kroppen i hele dag, og sliter skikkelig med å fokusere. Var å spiste en koselig lunsj med Kari og Charlotte tidligere, og jeg merket bare at hodet koblet ut. Heldigvis ble det bedre etter at jeg fikk spist, men nå er jeg like svimmel igjen. Har aldri opplevd noe lignende før, hva kan det være? Håper iallefall jeg blir bedre etter en halvtime på sofaen og en flaske vann, for straks skal vi ut dørene igjen. Ikveld er vi invitert på treretters hos Jarl og co, så det kommer til å bli megakos! Han er virkelig SÅ flink til å lage mat, så gleder meg til å se hva han har disket opp i dag 😀

Fine Kari 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg