PROBLEMER PÅ MORGENKVISTEN

Jeg våknet i dag med store problemer med å bestemme meg. Hva skal jeg gjøre? Dra på trening for å løpe mila eller synke ned i sofaen for å se ferdig de to siste episodene av Breaking Bad – som nå er så spennende at jeg nesten tisser på meg? Etter mye om og men, vurdering fram og tilbake så bestemte jeg meg egentlig for sistnevnte. Haha, jeg er en sucker for tv-serier! Om et par timer når jeg har sett ferdig alt kommer jeg til å ligge her med hjertesorg, helt til jeg finner en annen serie å bli sykelig opptatt av. Bare tenk på alt jeg kunne gjort om ikke tvserier eksisterte.. Hvem vet, for alt jeg vet kunne jeg både reist jorda rundt og blitt president i USA på den tiden. Men det får vi vel aldri vite, jeg er et seriemenneske av rang!


Topp – Zara / Shorts – Choies / Veske – LV / Solbriller – HER / Klokke – HER / Armbånd – Treasure Island (adlinks)

   

Ville forresten vise dere hvor UTROLIG flinke min vippe/negle/masasje/altmulig-sponsor er. De er helt rå og jeg føler meg så heldig som har fått muligheten til å samarbeide med Beauty Lounge i Bergen 9829; Og de har forresten fått inn en ny utrolig flink lærling på vippeextensions, og i den annledning vil de gi dere FULLT og NYTT sett med vipper til bare 900kr om dere bestiller hos henne! Man skulle jo trodd hun hadde holdt på med det i evigheter 😀 For timebestilling kan dere ringe 408 72 160! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg