FRUKT OG NY CÉLINE-VESKE

God morgen! De siste ukene har egentlig bare vært helt katastrofe på trening og kostholdsfronten. Etter at jeg kom hjem fra Oslo virker det som om jeg ikke har hatt tid, men nå er jeg lei! Startet derfor dagen med en stooor skål med frukt. Friskere start finnes virkelig ikke 🙂

Jeg har også helt glemt av å vise dere min nye Céline luggage bag som jeg kjøpte på eBay! Denne er bare brukt to ganger før og den ser ut som ny 😀 Det er en stund siden jeg bestilte den nå så jeg husker ikke hva søkeordene mine på eBay var, men tror det var “celine luggage bag”, så kom denne opp på andre eller tredje siden. Som alltid sjekket jeg at selgeren har opp til 100% positive tilbakemeldinger og at vesken er 100% ekte. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kjøpet! Passer jo midt i blinken om jeg for eksempel skal på helgeturer eller lignende. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg