BB

God morgen! Nå er sofaen inntatt, frokosten i magen og jeg er klar for å feire søndag med stor S. Det er fremdeles en hel sesong med breaking bad jeg ikke har sett, så den starter jeg på nå! HURRA 😀


Kjolen min finner dere på nelly her, og hatten min her. (adlinks)

Kjolen er en maxikjole, og det er mange som lurte på hvordan jeg fikk den slik som på bildet. Alt jeg gjorde var å løfte den opp for så å feste den øverst med en strikk. Så enkelt, og kult! 

Og forresten! I dag starter nelly sitt summer sale, ææææ!! Salget er fremdeles lukket og ikke åpent for alle, men om dere bruker koden VIP4INSTA når dere klikker dere inn HER får dere shoppe alle salgsnyhetene før alle andre! HURRAAA 9829;9829;9829;9829;9829;


HER / HER / HER / HER


HER / HER / HER / HER

 


HER / HER / HER / HER / HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg