ZOMBIE MODE

God morgen! I går kveld hadde vi vår første kjærestekveld med filmkos her i leiligheten, litt sykt med tanke på at vi har bodd her i to måneder? Haha! Vi har jo såklart sett filmer osv i sengen før, men nå som sofaen kom så blir det litt annerledes. Uansett! Jeg er trøtt som en zombie og presset meg selv opp av sengen for en time siden. Jeg tror jeg har fått en sykdom eller noe, for jeg får heeelt angst av å ligge å dra meg, uansett om det er helg. Ææ! Nå skal jeg til en venninne før vi skal en tur til byen for å lunsje! Det er jo Bergensfest i helgen så tipper det er stappfullt overalt, men vi prøver likevel 😀 

Noen bilder jeg har glemt å vist – meg og June forrige lørdag 9829;9829;9829;9829;9829;9829;9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg