MIDDAG I REGNET

Hei! Fler enn meg som syns bloggingen min har vært dritt de to siste dagene? Jeg blir ikke fornærmet om noen er enig! Det har bare vært så travelt etter at jeg kom hjem til Bergen, men nå er ting mer på stell og jeg er 100% motivert 😀 Gjett hva forresten! I går kom ENDELIG sofaen vår fra Bolia på døren, etter typ to måneders ventetid. Ord kan ikke beskrive hvor deilig det er å endelig få sofaen inn i leiligheten. Derfor skal vi i dag ut å shoppe inn resten av interiøret vi trenger til leiligheten. Det kommer til å bli magisk.

I går regnet det forresten katter i Bergen og jeg følte meg som en slobbis der jeg gikk rundt i regnjakken min og joggesko. Men det er jo det eneste som funker har jeg forstått? Etter timen min hos Beauty Lounge kom Kristoffer og vi dro på matbørsen for å spise en nydelig middag. Koselig date 9829; Under finner dere noen bilder.


Regnjakke – Tretorn / Cardigan – Hugo Boss / Jeans – HER / Sko – Nike 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg