FRANSK

Sponset behandling

For en dag! Med bare fire timer søvn i natt må jeg si det var HIMMELSK å starte dagen hos Beauty Lounge med fotpleie og pedikyr. For meg er fotpleie et must før sommeren, da man sliper vekk all hard hud og gjør bena freshe og fine til sommeren. Rene og pene tær syns jeg er utrolig viktig, og jeg HATER å gå barbeint om jeg føler neglelakken er gammel og stygg.. Akkurat nå er jeg vel egentlig ganske blek på bena, men se for dere hvor utrolig fresh jeg kommer til å være etter et par runder i solarium med denne pedikyren? 😀

Jeg la også et nytt lag med akryl i dag, i en kul farge jeg aldri har testet før.. Jeg kommer til å vise dere bilder i morgen! I mellomtiden vil jeg vise dere en av Beauty Lounge sine nye farger nå mot sommeren, nemlig gul! Jeg kommer garantert til å ha gule negler en gang i løpet av sommeren, syns det er så ufattelig stilig 😀


You like?

For timebestilling kan dere ringe 408 72 160. De har veldig mange behandlinger, og i tillegg til de jeg har nevnt her har de også threading, voksing, massasje, vippeextensions med mer. Nå er det bare å bli sommerklare folkens! Om dere vil kan dere sjekke ut facebooksiden deres HER for flere bilder 🙂

I morgen skal jeg tilbake og ta flere fine bilder, mens nå må jeg stresse videre med denne travle dagen. Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg