#GJENSYNSGLEDE

Annonse

Hei hei! Er det noen som lurer på hvordan det gikk da jeg dro til Oslo på torsdag for å overraske Glenn og June? Det var SÅ gøy, jeg har aldri overrasket noen i hele mitt liv, iallefall ikke på denne måten! Å se reaksjonen til Glenn da jeg sto på døren var virkelig priceless 9829; Her snakker vi #gjensynsglede på høyeste nivå! Nå er det jo sommer og høysesong for reising. Derfor oppfordrer jeg i samarbeid med Norwegian å tagge instagrambildene dine med hashtaggen #gjensynsglede når du møter noen du er glad i. Gleder meg til å følge hashtaggen for å se alle fine bildene! Under ser dere filmen der jeg reiser og overrasker Glenn 😀

KONKURRANSE! Alle som tagger #gjensynsglede i bildene sine på instagram er med i trekningen på flybilletter med norwegian slik at dere kan vinne tur til deres kjære 😀 Lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg