SNAKKES PÅ ANDRE SIDEN

Kofferten er pakket og sminken på, jeg er klar for å reise til Bergen nå! (Et lite morgenrim til dere). Heldigvis er det utrolig mye som skjer i Bergen framover så jeg har noe å se frem til, hvis ikke hadde det vært megakjipt å reise i dag. Jeg savner hovedstaden og de fine menneskene her sånn 9829; Nå skal jeg rett hjem å leiligheten for å overtale Kristoffer til å flytte med meg hit, hehe! Nei nå må jeg slutte altså. Bergen er jo så flott det og, jeg er jo så heldig som har bodd i to så flotte byer! Prøver å tenke positivt her. Nå setter jeg snuten mot Gardermoen og krysser fingerne for at været er like flott på vestlandet. Vi snakkes!


Kjole HER / Hatt HER / Sandaler – Michael Kors (adlinks)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg