FEBER?

Hola! Er det ikke typisk at jeg skal bli dårlig nå? Mandlene er hovne, halsen er trang som et sugerør og hodet dunker. Om jeg blir verre til ikveld ser jeg faktisk på det som helt krise, i og med at det er SÅ mye gøy som skjer. Endelig er jeg i Oslo med fantastiske mennesker, også skal liksom formen ødelegge for meg? I dont think so!!

Selv om jeg ikke har fått feber enda, så har jeg litt jumpsuitfeber for tiden. Det er mitt absolutte favorittplagg på sommeren, og kan kombineres både til fest og hverdags. ME LIKE!


HER / HER / HER / HER


HER / HER / HER / HER

Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg