FINALEFEST

Hei, og god morgen! Nå stråler solen her i Oslo og da kan jeg ikke annet enn å smile – im so happy to be here 😀 I går koste jeg og Glenn oss hjemme hos han med deilig sushi og prosecco før vi tok turen på finalefesten til Paradise Hotell. Jeg syns finalen var SÅ gøy og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet! Er det noen av dere som har fulgt med i år, eller er jeg den eneste som syns slik trash-tv er fantastisk? Selve finalefesten var egentlig ikke særlig bra, men jeg og Glenn koste oss uansett. Vi dro videre på et annet utested der vi danset på oss både gnagsår og rare blikk fra andre. Men hvem bryr seg, det viktigste er jo å ha det gøy 🙂


Kjolen jeg hadde på meg i går er fra Miss Selfridge 9829; Den har åpen rygg også, og ser egentlig ikke ut som en potetsekk selvom bildene kanskje tilsier det! Haha.

Formen i dag er overraskende fin! Jeg våknet i åttetiden av at solen brant meg på låret, og har vært våken siden da. Må innrømme at jeg har litt skallebank, men den går vel over etter et par liter vann. Jeg var så flink i går og kjøpte bare ETT glass vin på byen! Da vi kom hjem var jeg nesten helt edru, følte meg iallefall slik. Jeg har virkelig lært meg at man ikke trenger å kjøpe opp all spriten i baren for å ha det gøy. Det er både unødvendig og ikke minst lite økonomisk. Før hadde jeg alltid angst da jeg våknet dagen derpå og var sikker på at jeg hadde brukt flere tusen kroner på byen, men ikke denne gangen. Woho! Følte dette ble en veldig voksen moralpreken, hehe.. Nå skal jeg faktisk prøve å sove en liten time før det blir ut å kose seg i solen. Håper dere får en trivelig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg