OSLOOOOO

Hei fra OSLO! 😀 Mange av dere tippet riktig, for nå er jeg nemlig her! Jeg er SÅ glad for at jeg fikk muligheten til å ta en langhelg sammen med mine kjære venner, det er så etterlengtet at jeg har ikke ord! Denne helgen kommer til å være knallfull av lykke og glede. Jeg savner hovedstaden så fælt akkurat nå, kunne ønske jeg og Kristoffer kunne bo her 9829; Hihi! 

Ikveld skal vi ut å feire, og derfor måtte jeg fylle på vippene mine. Siden turen ble bestilt så spontant i går ettermiddag rakk jeg dessverre ikke dra innom Beauty Lounge i Bergen for å fikse vippene, men heldigvis hadde min gamle vippesponsor Denise en ledig time til meg. Hun er så snill! Sist jeg så henne hadde hun nettopp blitt gravid, og nå er hun snart ferdig med svangerskapet. Hun skal få en liten nydelig jente 9829;

Om dere vil bastille time hos henne i OSLO så kan dere ringe eller sende sms til 452 51 996!  Hun holder til hos Lux Lashes i Karl Johan, kjempesentralt!


Slik ser jeg forresten ut etter en kilometer gåing i høljregn. Hvorfor er været så dritt når jeg kommer på besøk da?? Det kommer uansett ikke til å sette en bremse på humøret mitt og kvelden!

Etter vippetimen dro jeg og Glenn for å handle inn litt ting til den nye leiligheten hans. Den er SÅ fin! Her skal jeg bo til i morgen, mens i helgen skal jeg bo hos June, og fra søndag til tirsdag hos Glenn igjen.Litt farting frem og tilbake mellom, men det er bare koselig 😀

Jeg sov såvidt fire timer i natt fordi jeg gledet meg sånn til å dra, kan ikke huske sist jeg hadde reisenerver over å dra noen steder som helst egentlig.. Det er jo bare Oslo liksom? Grunnen til at det var så mye nerver nå er vel fordi jeg har savnet vennene  mine her og hovedstaden sånn. Rart det der!

Anbefaler forresten alle å lese dette fine innlegget på June sin blogg. Tenk at jeg har en så god og snill bestevenninne 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg