MILA

Treningsmotivasjonen er endelig tilbake, og det føles helt fantastisk! I dag var jeg å trente på Sats Nesttun her i Bergen. Egentlig bruker jeg å trene på den i sentrum, men siden den ikke åpnet før 11 i dag dro jeg like så greit på den andre. Herregud, for et sykt fint senter det var! Mye større og nyere enn det jeg har trent på til nå. Spørs om jeg må dra dit oftere altså 😀 Sprang en mil i dag og tenkte at det var nok. Nå kommer Kristoffer straks hjem, så jeg er i full sving for å fikse litt lunsj til oss. Magen min skriker etter mat! Jeg tror det er noe galt med forbrenningen min for tiden, for jeg er sulten HELE tiden selvom jeg spiser godt. Men men, satser på at det er fordi forbrenningen min er så høy!

Ikveld skal vi til et vennepar å spise og kose oss med deilig vin. Føler meg så voksen når vi skal på dobbeldate med et vennepar, haha! Det er liksom sånn mamma og pappa driver med. Jeg er jo bare 21?! Jeg syns iallefall det er utrolig koselig, og vi koser oss alltid SÅ mye sammen med GK og Tommy, så dette blir bra! Dere kan jo gjette hva som står på menyen? Biff! Jeg får trumfet igjennom ønsket mitt hver gang, hihi 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg