KRØLLER TIL FROKOST

Da var det mandag, og for min del er det så etterlengtet at dere aner det ikke engang! Jeg har hatt en SÅ usunn og fæl helg at jeg kommer nok aldri til å være så lykkelig som under dagens treningsøkt. Jeg er forresten helt utrolig håpløs.. I dag tidlig satt jeg å tekstet med en kompis som har eksamen i dag, og vet dere hva jeg kom på da? Jeg har også eksamen i dag, klokken fire! HJELP!! Jeg har jo lagt all fokus på spanskeksamen som jeg har på onsdag at jeg helt hadde glemt av den jeg har i samfunnsgeografi i dag.. Snakk om dårlig planlegging! Heldigvis er det et fag jeg leste endel til i fjor, dessuten får vi ha med hjelpemidler på forberedelsen så jeg skal nok klare å fiske inn en 2er iallefall. Og prisen for årets største skolelys går til….meg!

Imens jeg egentlig burde lese til eksamen sitter jeg heller forran garderoben min å tar selfies av meg selv, mens minigrisen Zara enda ligger å sover. 


Genseren min finner dere HER. Virkelig verdens mest behagelige og kule genser, i love it 9829;

Adlink

Har dere forresten hørt den nye singelen til Sophie Elise? Den finner dere på spotify HER! Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg sett for meg en halvdøll sang som var sykt mainstreem, og jeg må si jeg ble utrolig positivt overrasket! Jenta kan synge, og sanger er jo faktisk BRA! Jeg syns det er så moro at en “bloggkollega” gjør det så bra som hun gjør, all kred til Sophie altså. For en flink jente 9829; Sangen er nå fast på treningslisten min, og jeg gleder meg til å løpe til den etterpå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg