MAC I NØD

Herreguuud snakk om å kicksnu døgnrytmen! I natt sovnet jeg med macen i sengen og gossip girl på skjermen, og klokken kvart på ni i dag tidlig klarte jeg å kaste macen ned på gulvet slik at skjermen begynte å blinke og den lagde den styggeste lyden jeg noen sinne hadde hørt. Jeg var seriøst LIVREDD for at macen hadde blitt ødelagt, men nå sitter jeg jo å blogger så jeg tror det gikk fint med den likevel 🙂 Hihi! Jeg lurer forresten på om noen vet hvordan man gjør bilder mindre, uten at kvaliteten blir ødelagt? Bildene jeg tar med speilrefleksen blir jo kjempestore, og bruker lang tid å laste opp på bloggen. Men om jeg gjør de mindre så blir jo kvaliteten helt katastrofe! Noen flinke lesere som kan hjelpe? 😀


Tee – Weekday / Bukser – Second Female / Hårbånd – eBay / Klokke – Daniel Wellington HER / Veske – Louis Vuitton / Sko – Toms HER

Nå skal jeg kose meg en liten time til i sengen med gossip girl, jeg er hekta – igjen! Jeg har jo sett hele serien for et par år siden, men tydeligvis har jeg hukommelse som en gullfisk så jeg husker jo ingenting fra serien. Jeg blir derfor like overrasket over alt dramaet, og det er gøy 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg