NÅR TING BLIR SNUDD PÅ HODET

Hei og god morgen! Wow, den byturen på torsdag har virkelig satt meg helt ut. Det er lenge siden jeg hadde det så utrolig gøy, og da klokken var halv tre og lysene skrudde seg på ble jeg faktisk lei meg for at vi måtte dra hjem. Haha! Derfor endte vi opp på nachpiel og kom ikke hjem før klokken syv fredags morgen. Hallo, jeg bruker jo å stå opp klokken syv! Så nå er døgnrytmen min snudd helt på hodet, og jeg hater det. Klokken er ett og jeg ligger enda i sengen liksom – not good 🙁 Men men, får prøve å sette alarmen på tidligere i morgen!

Min lille bloggfravær skyldes vel egentlig at jeg ikke våknet før klokken halv tre i går, og da var jeg så redusert at alt jeg klarte å gjøre var å ligge i fosterstilling mens jeg drakk saft og så på gossip girl. På kvelden fikk jeg besøk av en venninne for taco og film og jeg ente vel ikke i seng før tre i går heller. Ser det er mange spørsmål i kommentarfeltet, og jeg kommer til å lage et innlegg med svar på alle om litt 9829; 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg