LEILIGHETSBOER

Yohoo halloo! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en så avslappende dag. Da jeg våknet i dag tidlig var det første som møtte meg en grå himmel der regnet fosset ned som om livet sto på spill. Jeg for min del er egentlig ikke særlig interessert i å traske rundt i regnet, så da forskøv jeg like så greit alle “uteplanene” mine til i morgen. Iallefall nesten! Nå ble det plutselig bestemt at jeg skal ut en liten tur på byen, og da er det ikke annet å gjøre enn å hoppe i dusjen. Jeg ser seriøst ut som en inngrodd hule(leilighets)boer akkurat nå siden jeg bare har sopet rundt her hjemme. Heldigvis ingenting en dusj ikke kan fikse! Under finner dere noen bilder jeg tok i går før jeg dro på lunsj. 


Tee – Weekday / Solbriller nelly her / Jeans – junkyard her (for flere str på nelly her) / Belte – BikBok / Veske – LV (adlinks)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg