MIN STORE DRØM

Snakk om kontraster! Da jeg dro hjemmefra var det supervarmt og sol, så da tok jeg på meg et sommerlig og lyst antrekk. Men med en gang jeg kom til sentrum så startet det å hølje ned. Bergen i et nøtteskall altså, haha! Er jo faktisk ikke så ille vær her som jeg først tenkte, så jeg skal ikke klage 🙂

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en koselig date med Daniel. Vi skravler som alltid om alt mellom himmel og jord og timene flyr avgårde. Kjempekoselig! Det er faktisk snart fire år siden vi ble kjent nå, da jeg bodde i Ålesund. Det er jo helt SYKT. Syns ikke det er lenge siden vi var så fjortiser som spiste på Mccern og solte oss daglig på brun og blir. Good times 9829; Kunne virkelig ønske man kunne spise ALT man ville uten å legge på seg. Fuck diamanter sier nå jeg, mat er SÅ mye bedre! Det er definitivt toppønsket mitt om jeg noen gang får tre ønsker av en hellig ånd.


Solbriller fra nelly HER, jakke fra Samsøe og veske fra LV. 

Siden været er så dårlig skal jeg bare holde meg hjemme resten av kvelden. Jeg skal lage enchiladas til meg og kjæresten etterpå, og det kommer til å smake heeelt nydelig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg