NUDE

Jesus, for en travel dag! Jeg had kanskje glemt å si det til dere, men i dag hadde jeg spansk skriftlig eksamen! For å være helt ærlig så aaaner jeg ikke hvordan det gikk. Syns det er så vanskelig å si med språk, men jeg håper jo virkelig jeg klarte å rable ned nok hola chicas til å få ståkarakter? Haha! Jeg har også fått en hel del pakker i posten de siste to dagene, og da kan jeg jo ikke annet enn å smile. Man sier jo at materialistiske ting ikke betyr noe – men herlighet for en glede det er å være fornøyd med klær man har bestilt. 


Jakke Samsøe Samsøe fra Miinto og veske fra Louis Vuitton som jeg kjøpte på ebay! Vet det er mange som etterlyser et ebayinnlegg, og jeg tenkte å skrive et innlegg om det i morgen 🙂 

Resten av innkjøpene mine viser jeg i morgen også forresten, hihi. 

Etter eksamen dro jeg iallefall rett på trening før jeg stakk innom min faste neglefikser Beauty Lounge for å fikse litt på neglene mine. Jeg blir så fort lei og da er det gøy at man bare kan bytte farger! Shellac har jo så mye fint også!

Denne fargen er nok favorittfargen min så langt. En skikkelig glossi nude som kommer til å være så nydelig når jeg får litt farge på kroppen. Gjett hvem som skal på brun og blid etterpå da! Om du bor i Bergen anbefaler jeg virkelig å ta seg turen til Beauty Lounge som ligger i Strandgaten 6 i sentrum – rett ved torgallmenningen. De tar også vippeextensions, pedikyr på tær, massasje, treading og veldig mye annet. For timebestilling hos de flinke jentene kan du ringe 408 72 160 9829;9829;9829;9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg