I EN SOFA FRA IKEA

God morgen alle sammen! I går da Kristoffer kom hjem fra jobb bestemte vi oss for å spontant dra på IKEA. Der var det noen småting vi trengte, og så finner man alltid på noe man “trenger” når man er det. Haha! Jeg blir jo helt shoppinggal av å være der siden alt er så billig, og kommer som regel hjem med både lysestaker, fat, blomster, service og klesstativ i alle rare fasonger. Det ender jo som regel med at jeg bare legger det på boden uansett, for selv om IKEA har mye bra, så er det mye drit der også jeg bare “””MÅ”””” ha siden det er så billig. Hva feiler det oss kvinnfolk?

I går klarte vi derimot å begrense oss noe helt sykt, og kjøpte bare typ fire ting mer enn vi egentlig kom for – som var et par klesstativ. Jippi! Jeg fikk et spontant innfall om at jeg bare MÅTTE ha duftlys, og det kan man visst aldri få nok av. Åjoda, det kan man.. Dere kan jo gjette hva som ble bært ned på boden allerede i dag tidlig.. Jeg er så håpløs at jeg skjønner ikke hvorfor Kristoffer gidder å være sammen med meg..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg