HANGOVER-KUR

Hei igjen! Jeg har akkurat oppdaget den beste kuren mot fyllesyke ever. Nemlig kaffe! Tok meg en svær kopp for en time siden, og formen utviklet seg fra null til hundre bare på noen minutter. At de ikke reklamerer for at kaffe kurerer fyllesyke syns jeg er svært merkelig. Men men, penger tapt for kaffeselskapene! Hihi. Nå er vi straks på vei til byen, der har vi booket bord på Nama for å spise sushi til middag. Da fikk jeg viljen min i dag også 😉 Etter middagen drar vi på kino for å se spider man, så da fikk Kristoffer viljen sin også.. Huff! Viktig å inngå kompromiss vet dere, hihi. Noen som har sett den forresten?

Topp fra BIKBOK og bukser fra Lee hos junkjard.no HER. Husk at dere får 20% avslag på alt dere handler om dere oppgir koden “julianyland” i kassen!


1 / 2 / 3 / 4


5 / 6 / 7 / 8

Hva syns dere om disse kjolene forresten? Jeg sitter her å vurderer om jeg skal klikke hjem en, men jeg er litt usikker om jeg syns printet er dødskult eller ikke. Hva syns du? Det er jo alltid moro å være fargerik på sommeren 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg