HURRA!

God morgen, og gratulerer så mye med overstått 😀 Håper alle sammen hadde en like super 17.mai-feiring som meg. Bergen gikk virkelig over all forventning! Jeg er ganske sikker på at nasjonaldagen nå går på toppen av listen av favorittdager i året. For en feiring! Vi startet klokken ni hjemme hos Jarl og Jon Anders der det var duket for en nydelig god champagnefrokost. Resten av dagen gikk vel egentlig til å være sosial, skåle glassene og spise god mat. Jeg skulle ønske vi kunne ha dagsfylla hver eneste dag! Jeg kan jo forsåvidt det også, men da blir jeg vel regnet som en alkoholiker? Utrolig gøy er det iallefall 😀 


Loveyou <3

Ser dere forresten hvor hvitt og fint smil jeg har nå? I går tidlig tok jeg mine siste strips fra Dentway og er nå ferdig med behandlingen. Om du vil teste de ut så kan de kjøpes HER, og innlegget jeg skrev om de finner du her 🙂

Nå skal jeg prøve å få Kristoffer til å våkne så vi kan lage frokost. Solen stråler jo ute i dag, og det må jo utnyttes 😀 Jeg har mest lyst til å dra til byen for å spise sushi, og det kom nok ikke som noe sjokk. Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg