TGIF

Og prisen for mest uorginale bloggtittel går til…… Julia Nyland! 


Zara er så fotogen..

FREEEDAG! Nå er jeg endelig ferdig med alle dagens gjøremål, og det er verdt å feire 😀 Eller, jeg mangler fremdeles å dra på polet for å handle inn litt bobler til i morgen, men det tar jeg litt senere. Nå kommer Kristoffer straks hjem fra jobb, og jeg har vært søt kjæreste i dag og bakt sjokoladeboller til han.

Jeg skal nøye meg med questbarene jeg fikk fra iHerb i dag, når de smaker SÅ godt så skjønner jeg ikke vitsen til å være usunn. (Løgn). Til ikveld har jeg handlet inn til enchiladas, og det blir kun kjærestekos siden vi ikke har sett hverandre på nesten en uke! I morgen er det jo 17.mai med champagnefrokost og fest hele dagen, så det gjelder å slappe av i dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg