NEW IN!

For en fin morgen! Jeg var oppe klokken syv, og etter det har timene bare løpt forbi. Jeg startet dagen med å hente lille Zara som har vært hos en venninne som heter Gunnhild mens jeg har vært i Molde. Det var så utrolig godt å se henne igjen, åh 9829; Vi dro på butikken for å handle inn til kjøleskapet, og hentet en pakke på posten. Jeg var utrolig spent på pakken, og jeg hadde gledd meg sykt til å se om alt jeg bestilte passet. Og det gjorde det! Ikke verst, eller hva? 😀 Pakken er fra junkyard.no, og her har dere mine nye skatter:


Hvite bukser HER (på halv pris!). Jeg har lett etter hvite jeans utrolig lenge nå, men jeg sliter alltid med å finne bukser som passer fordi de alltid blir for lange i beina. Da jeg så at disse gikk til ankelen på modellen på nettsiden deres tenkte jeg at det måtte være en super lengde til meg, og det var de! Kommer til å vise buksene i et antrekk senere, så dere får se hvordan de er på 🙂


Nikesko HER (de er på salg!). Hvor freshe er ikke de? Skal teste de på trening etterpå!


Nike joggebukse HER. Jeg har jo sagt at jeg skal kjøpe meg ny joggis, og denne passet perfekt fordi den er så tight, på en god måte. Jeg hater svære joggebukser der jeg ser ut som en potetsekk. Jeg vil gjerne ha både og! Både en joggebukse og fin passform. Da passet denne meg fint 🙂


Rayban Clubmaster HER. Jeg har jo hatt disse brillene tidligere og de var mine absolutt favoritter – men plutselig en dag var de borte? Jeg ANER ikke hvor de har blitt av! Nå har jeg endelig nye til sommeren, jippi 😀

Produktene mine har jeg fått sponset av junkyard, som jeg kommer til å jobbe med fremover. Det kan man like, for de har jo innmarri mye kult! På neste bestilling står nok garantert et par Nike Air Max 🙂 Nå får dere også -20% på alle produkter, dere trenger bare skrive inn julianyland i kassen! Rabatten varer ut 19.mai, altså ut mandag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg