MARATON I REGNET

Hei hei 9829; Nå har jeg nettopp kommet inn dørene i den fine leiligheten min her i Bergen etter et maraton uten like. Alt blir så latterlig mye vanskeligere når det er regn! Kan ikke huske sist jeg løp så fort. Det var nesten så vippeextensione mine fløy av i farten! Heldigvis er kofferten min en hard samsonite så klærene mine er ikke bløte. Før hadde jeg en koffert av tøy, og dere kan tro det var irriterende hver gang jeg fløy i uvær og alt i kofferten var fuktig da jeg åpnet den. Aldri mer! Nå har jeg nettopp tatt meg en varm dusj, noe som trengtes. Det var iskaldt i leiligheten da jeg kom hjem siden vi skrudde av varmekablene før vi dro, så nå satt jeg alt på 30 grader slik at det skal være badstu her i morgen. Akkurat slik jeg liker det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg