VERDENS BESTE TANNBLEKING

Til dere som har lest bloggen min en stund så vet dere at jeg er helt avhengig av tannblekingen fra Dentway, jeg har jo skrevet fler innlegg om den tidligere. Nå var det visst interesse blandt leserne å skrive et nytt innlegg, så nå tenkte jeg å svare på spørsmålene dere har sendt inn:

Kan man snuse den uken mens man tar tannbleking?
Det er vel ikke anbefalt å snuse, men det har jeg aldri brydd meg om.. Jeg tar snusen oppi sekundet jeg tar stripsene ut av munnen, og tennene mine blir like hvite fordi 😀 Beklager dårlig-forbilde-fakter her, men jeg har snust såpass lenge at å gå uten én hel uke hadde vært uaktuelt for meg..

Iser det i tennene?
Nei, ikke på mine tenner iallefall! Det regner jeg med varierer fra person til person, men dette er en 100% trygg tannbleking så tennene dine er i gode hender. Hvis ikke ville jeg aldri anbefalt den videre 🙂

Hvor ofte må du ta stripsene?
Jeg bruker å ta de to ganger om dagen i 30 min, i én uke. Da har jeg hvite tenner i lang tid framover! Men som regel bruker jeg å “piffe” opp fargen etter cirka tre måneder, og da tar jeg stripsene typ 2-3 dager. Jeg både snuser, drikker kaffe, rødvin osv så da sier det seg selv at det ikke er særlig bra for fargen på tennene i lengden!

Hva er forskjellen fra dentway til andre merker?
Det vet jeg ikke, siden jeg kun har testet ut denne! Både jeg, Glenn, Andrea, June og Bjørn Erik går på dentway og vi er veldig fornøyd alle sammen 😀

Stripsene finner du HER. De har også et starter kit med en mer omfattende tannbleking, og den er på SALG nå HER! For mer informasjon om produktene, så anbefaler jeg å besøke Dentway sin hjemmeside HER 9829;

Om det er noe mer dere lurer på så skriv en kommentar, så svarer jeg i kommentarfeltet!

 

//Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg