EN BLOGGVENN

Dere må jo tro jeg lyver på meg alle vennene jeg har, for jeg har jo strengt tatt aldri bilder av noen av de på bloggen? Grunnen til det er vel enten at a) jeg har faktisk ingen venner, b) jeg er alltid stygg når jeg chiller med venninne mine at jeg ikke orker å ta bilder eller c) jeg er så selvsentrert at jeg kun tenker på å ta bilder av meg selv. Det er nok en god miks av de to siste der, haha! I går fikk jeg iallefall med meg Torild på noen bilder, og det er virkelig ikke hver dag man får til. Da kan dere tro jeg var en fornøyd blogger 😀

 

På formiddagen i dag har jeg vært på besøk hos regnskapsføreren min, og nå har jeg nettopp nettshoppet litt. Før tenkte jeg alltid at jeg måtte bestille så mye på nelly fordi det kostet litt i frakt, men nå som det er gratis frakt uansett hvor lite du kjøper så er det jo bare å handle ivei 😀 Det er virkelig ingen tvil om at nelly er min favorittnettbutikk (etter eBay såklart 9829;9829;9829;9829;9829;). Klikket meg bare hjem litt sommertopper + et par solbriller i sta, og alt sammen kostet bare rett over 500kr! BILLIG 😀

 


HER / HER / HER / HER

Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg