UKENS HURTIGSKRIVING

Til dere som ikke vet hva ukens hurtigskriving er, så er det at jeg bruker 4-5 minutter og skriver ned alt jeg tenker på der og da uten å tenke over skrivefeil eller at det skal være bra formulert. En måte å lette litt på trykket.

Nå tenker jeg egentlig at jeg gleder meg sykt til å komme tilbake til Bergen igjen. Ikke fordi jeg ikke har kost meg i Molde, for det har jeg virkelig. Men det kribler i både tær og bleika hårtupper å få leiligheten skikkelig på plass. Nå som vi får sofa føler jeg at jeg kan starte med alt annet av interiør også, siden den er en såpass stor del av stuen orket jeg ikke å handle inn noe annet før jeg ser hvordan den blir.

Men nok om det. Jeg har blitt eBay-GAL den siste uken, og bestiller alt jeg kommer over. I skrivende tidspunkt er en nye Louis Vuitton veske + sminkebag, en Marc Jacobs clutch, en 2xU tights og en haug med hårbånd på vei hjem til meg i postkassen. I tillegg til det er jeg med på fire andre budrunder av ting jeg egentlig ikke kan ta meg råd til akkurat nå, fikk plutselig en syk craving for å kjøpe inn designervesker. Hva har skjedd? Har dere forresten tips til andre ting jeg kan kjøpe på eBay? Mye vil ha mer! Jeg klarer rett og slett ikke holde meg unna, jeg elsker å være med på budrunder og gjøre kupp på fine merkevarer. Ebay er den beste oppfinnelsen i verden!

Ellers holder jeg på å fryse ihjel fordi jeg kom nettopp hjem fra en fjelltur. Vi er faktisk i midten av mai så jeg syns faktisk det ikke er så mye å be om at temperaturen kan være litt varmere enn som så. Jævla drittvær. Så irriterer jeg meg sykt over noen bloggere som skal gjøre ting så himla avansert. Alt jeg vil ha er sunne og gode oppskrifter på mat, men jeg orker jo ikke å lage noen av oppskriftene noen av toppbloggerne legger ut, for da må jeg jo på en handletur over hele byen for å kjøpe inn alt mulig drit man absolutt MÅ ha i retten. Kan de ikke legge ut noe enkelt liksom? Og hvorfor MÅ det være så avansert? Det er jo ikke rart folk ikke gidder å starte med treningen om man tror man må stå på kjøkkenet i timesvis for å lage middag.. Nei, nå skal jeg finne på enkle, supersunne og nydelige retter jeg kan vise dere, så kan de avanserte bloggtipsene bare gå å legge seg. 

Okei greit jeg kommer nok ikke til å finne opp noen nye matretter med det første, siden jeg hater å lage mat for det første, og for det andre er jeg ikke særlig flink til det heller. En ting jeg derimot er veldig glad i er å bli servert mat, så takk guuud for at jeg er sammen med Kristoffer som er så flink! 

EDIT: Nå tok jeg meg selv i å bestille sokker på eBay. På tide å gi seg? Hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg