MOLDE

Hei, og god morgen! Nå har jeg kommet fram til Molde, og deilig er det. Torild kom å hentet meg på flyplassen, og nå sitter vi begge hjemme hos meg og skal straks på trening. Jeg har vært våken siden klokken fem i dag tidlig, men formen er overraskende bra. Det er sikkert fordi jeg drakk mye kaffe mens jeg ventet på flyet.


Ebay-shopping pluss kaffe er en uslåelig kombinasjon tidlig på morgenen. Jeg satt på flyplassen og var overlykkelig over at jeg snart var hjemme, helt til vi fikk beskjed om at flyet var tre kvarter forsinket……

Så da satt jeg der da, uten kaffe og nesten ikke strøm på mobilen mens jeg spottet taxfreen på utland i det fjerne. Åh, alt jeg ville gjort for å handlet inn en kilo med vingummi..

Beklager eventuelle skrivefeil i innlegget. Torild sitter her utålmodig og venter på at vi skal dra på trening! Vi blogges senere 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg