ROSETYV

Altså, wow! Hvor flott har ikke byparken i Bergen blitt? Jeg gikk helt tilfeldig igjennom der i går tidlig på vei til Beauty Lounge, og jeg måtte bare dra opp kamera for å knipse noen bilder. Er det forresten ulovlig å plukke med seg blomster hjem fra offentlige parker? Det regner jeg egentlig med, men jeg var SÅ fristet til å rappe med meg noen roser hjem. De rosene jeg kjøper på blomsterbutikken er jo tusen ganger styggere enn de der. Noen som har rosetips til meg? Jeg er kanskje den personen i verden med minst grønne fingre.

EDIT: Må le litt av meg selv, blomstene på bildet er jo tulipaner! Ikke rart jeg ikke får mine like fine… Hahaha!

Men nok blomsterprat! Jeg hadde som sagt en veldig travel dag i går, nå har jeg bl.annet fått fikset meg fresh og fin til 17.mai. Mellom slagene rakk jeg å spise lunsj med Sophie Elise og hennes venninne Amanda på Sumo, noe som var utrolig hyggelig 9829; Da jeg flyttet fra Oslo var jeg sykt lei av sushi og ble faktisk kvalm av tanken på å spise det. Mens nå er jeg inne i en av mine største sushiperioder noen sinne, og kunne helst tenkt meg å spise det flere ganger om dagen! Kanskje jeg egentlig bare burde handle inn massevis av rå fisk og lage det selv slik at jeg aldri går tom? Hehe.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg