NATT TIL FØRSTE

Følelsen av å være ferdig med første eksamen er helt sykt deilig! Nå har jeg bare…. fire igjen. Så egentlig er det ingenting å juble sånn alt for høyt over, men det er da viktig å rose seg selv litt også? I natt er det natt til 1.mai, som var min favorittdag i 15-17års alderen. Da var det bare å snike med seg alkohol ut av huset til mamma og ned på stranden der resten av fjortisvennene mine satt å drakk. Der rullet vi rundt hele natten etter vi hadde drukket store mengder (det vil si et par rusbrus). Hele natten var det kanskje ikke heller, jeg måtte jo hjem sånn i tolv/ett tiden. Ved mindre jeg løy å sa jeg skulle sove hos en venninne. Good times 9829; Kan ikke huske sist jeg var ute natt til første, er det like gøy når man har bikket 18 eller?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg