KARRIEREVALG

Først og fremst: beklager at bloggen min er så kjedelig for tiden. Jeg føler at alle bildene blir tatt inne i leiligheten, og alt jeg orker å ha på meg av klær av koseklær. Jeg prøver så godt jeg kan å øve til eksamen, men jeg må innrømme det at fristelsene her hjemme er alt for store! Jeg gjør så mye rart om dagene. Jeg har for eksempel begynt å bake – hva skjer med det?  Og jeg vasker hele tiden og finner på nye sunne oppskrifter som jeg kan lage. Alt annet enn å glo ned i historieboka. Skulle egentlig på skolen å lese i dag, men jeg er i så dårlig form at det orket jeg ikke. Så nå ligger jeg bare på gulvet. Og later som om jeg leser..

Er ikke denne genseren KUL? Den er fra Never Naked HER! De har den i tee også HER 🙂

Over til noe annet. Som dere kanskje vet (eller ikke vet..) så har vi ikke fått sofa i leiligheten enda, noe som er helt krise etter min mening. Men i sta fikk vi endelig bestilt en fra Bolia, hurra! 

 

Denne kommer til å passe så fint inn i leiligheten. Nå syns jeg det er sykt kjedelig å være hjemme. Enten så må jeg stå å se på tv, eller sitte på ved kjøkkenbordet. Jeg misliker også i ligge i sengen midt på dagen. Så ja. Hallo luksusproblemer! Skjønner dere hva jeg mener eller? Jeg gjør ALT annet enn å lese. Til og med å bestille sofa! Av og til lurer jeg på om jeg har konsentrasjonsvansker. Har faktisk testet meg for det og ADHD tidligere, men jeg hadde ingen av delene. Det betyr vel bare at jeg er generelt dårlig til å studere. Hva skal det bli av meg? 🙁 Utifra hvor ren leiligheten er nå ser vaskedame ut som et realistisk karrierevalg..


Hodeskalle // Glasskuppel // Superfin bolle // Lysestake // Krukke // Pyntehånd (adlinks)

En venninne tipet meg forresten om interiøssiden room21, og gud bedre meg så mye fint de har! Og billig 😀 Gjett om jeg skal bestille meg hjem en haug med interiør! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg