PARADISE HOTEL OG RÅ FISK

Nå har jeg nettopp sett mandagens episode av Paradise. Kjøpte meg viaplay kun for å se på det, jeg er så avgengig som jeg er hvert eneste år! Min guilty pleasure 9829; Skulle trodd jeg var for gammel til det, men neida. Syns det er så mange rare og gøyale folk der inne at jeg rett og slett ikke klarer å la være. Ble så forbanna når Simone fikk fredning på torsdag at jeg holdt på å klikke. Hun irriterer meg så sykt, fordi jeg heier nemlig på Ann Marielle. Syns hun er så søt, iallefall nå som hun har fått litt tan. For en BABE!

Må bare le litt av meg selv som blir så engasjert og faktisk skriver om programet på bloggen. Kunne aldri tenkt meg å blitt med selv, bare så det er sagt. Jeg hadde garantert blitt framstilt som den sure moldenseren som banner konstant og kjefter på folk som irriterer meg. Hjelpes det hadde jeg ikke kommet noe godt ut av tror jeg.. Men nok paradiseprat for i dag! Nå må jeg fikse meg for venninnekos. Har syke sushicravings så må nok innom å hente litt takeaway! Hvor har de best sushi i Bergen sentrum?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg