IRRITERENDE VÆRMELDER

Om jeg hadde gått på ungdomsskolen nå hadde jeg vært overlykkelig over at det allerede er onsdag. Uken har jo gått helt sykt fordi fordi mandag var fridag og søndag i mine øyne. Nå er det snart helg igjen, jippi! Ikke for å være heeeelt irriterende-facebook-status-som-prater-om-været, men at det er sol og at det mest sannsynlig blir kokvarmt i dag og får meg til å glise fra øre til øre. Brunfarge, her kommer jeg! Dessverre får jeg ikke utnyttet solen like bra i dag som i går, for klokken elleve skal jeg på vippetime hos Beauty Lounge før det blir trening etter det. Har noen superfine news og vise dere også, men det får bli litt senere! Ha en fin dag så lenge 9829; 

Så vil jeg bare tipse om at Nelly har fått inn mange nye Michael Kors vesker! 😀 Selv har jeg den marineblå toten, og den passer virkelig til alt.


HER 9829; HER 9829; HER 9829; HER


HER 9829; HER

Resten av MK sin kolleksjon finner dere HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg